A világ legnagyobb gyümölcságazati kiállítása 112 ezer négyzetméter kiállítási felülettel, csaknem 2000 kiállítóval várja látogatóit.

A 2023. február 8-10. között Berlinben megrendezésre kerülő FRUIT LOGISTICA 2023 kiállításra több mint 130 országból legalább 40 ezer látogatót várnak a szervezők. Tavaly az áprilisra halasztott időpont és a még érvényben levő koronavírus miatti korlátozások miatt a pandémia előtti időszakhoz képest némileg csendesebben zajlott a rendezvény, de még ekkor is 1994 kiállító mutatta be termékeit és szolgáltatásait, és ezek közül csak 150 volt német, az összes többi kiállító külföldről, 87 országból érkezett.

A FRUIT LOGISTICA kiállításra belépőjegyek csak elővételben, kizárólag online vásárolhatók 85 eurós áron, illetve napijegy is kapható 45 euróért. A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara jóvoltából lehetőség van kedvezményes árú jegyvásárlásra is, ehhez egy kódot kell igényelni Simon-Lutring Tündénél az alábbi e-mail címen: simon-lutring@ahkungarn.hu. A FRUIT LOGISTICA az utazás megtervezésével és a látogatás egyéb előkészületeivel kapcsolatban a „Tervezze meg látogatását” (Planen Sie Ihren Besuch) link alatt nyújt gyakorlati információkat.

A FRUIT LOGISTICA éves rendezvénye, a „Fruitnet World of Fresh Ideas” 2023-ban online is megrendezésre kerül, és január 9-től a FRUIT LOGISTICA Online-on elérhető lesz egy olyan nyolcrészes interjúsorozat, amely egy-egy, a frisspiaci gyümölcságazatban tapasztalható trenddel foglalkozik.

A 2023-as rendezvény jelmondata: „All in One” (Minden egyben), fő eseményei, paneljei pedig a következők lesznek:

Innovation Award: a zsűri a legkiválóbb innovatív termékeket díjazza, a 2022-es jelöltekről és külön a győztes Amela paradicsomról itt írtunk.

Fruitnet World of Fresh Ideas: a fórumon a legújabb trendeket és innovációkat beszélik át a résztvevők.

Fresh Produce Forum: a frissgyümölcs-ágazat aktuális problémái, legfontosabb kérdései kerülnek áttekintésre

Tech Stage: a gépészet és a technológia legújabb vívmányait, új fejlesztéseit mutatják be az érdeklődőknek.

Future Lab: jövőbeni trendekről, fogyasztói szokások alakulásáról hangzanak el előadások.

Logistics Hub: a szállítmányozás és logisztikai folyamatok optimalizásáról beszélnek neves előadók.

A cikkhez szemlézett írások:

Schon jetzt den Besuch der FRUIT LOGISTICA 2023 planen

Kapcsolódó cikkek:

Fruit Logistica 2023: erős érdeklődés a kiállítók részéről

Mérsékelt látogatottsággal tért vissza a Fruit Logistica 2022

Fruit Logistica 2022: az innovációs verseny jelöltjei

A Fruit Logistica 2022 innovációs díjának győztesei

Bemutatjuk a győztest: az Amela® paradicsom története