A Berlinben, 2023. február 8-10. között megrendezésre kerülő kiállításra máris 25%-kal több kiállítói területet foglaltak le.

A globális zöldség-gyümölcs kereskedelem vezető kiállításának számító Fruit Logistica szervezői jelentették, hogy a 2023. február 8-10. közötti rendezvényre máris 25%-kal több standot foglaltak le a kiállítók, mint a 2022-es expóra. (Megjegyzendő, hogy igen alacsony a bázis, mivel az idei kiállítást a COVID miatt késve, április 5-7. között rendezték meg, ami már ütközött egyes déli országokban a szezon indulásával.) A 2023-as rendezvény jelmondata: „All in One” (Minden egyben), fő eseményei, paneljei pedig a következők lesznek:

Innovation Award: a zsűri a legkiválóbb innovatív termékeket díjazza, a 2022-es jelöltekről és külön a győztes Amela paradicsomról itt írtunk.

Fruitnet World of Fresh Ideas: a fórumon a legújabb trendeket és innovációkat beszélik át a résztvevők.

Fresh Produce Forum: a frissgyümölcs-ágazat aktuális problémái, legfontosabb kérdései kerülnek áttekintésre

Tech Stage: a gépészet és a technológia legújabb vívmányait, új fejlesztéseit mutatják be az érdeklődőknek.

Future Lab: jövőbeni trendekről, fogyasztói szokások alakulásáról hangzanak el előadások.

Logistics Hub: a szállítmányozás és logisztikai folyamatok optimalizásáról beszélnek neves előadók.

A cikkhez szemlézett írások:

FRUIT LOGISTICA 2023: Aussteller bereiten sich auf Bewältigung globaler Herausforderungen vor

Kapcsolódó cikkek:

Mérsékelt látogatottsággal tért vissza a Fruit Logistica 2022

Fruit Logistica 2022: az innovációs verseny jelöltjei

Bemutatjuk a győztest: az Amela® paradicsom története

A Fruit Logistica 2022 innovációs díjának győztesei