A kiállítás a globális gyümölcs- és zöldségkereskedelem vezető szakmai kiállítása, ahol a beszerzők, szortiment managerek, importőrök, és egyéb szakmai látogatók száma évről évre nő. A szakma nagy kihívások előtt áll, hogy hosszú távon, megfelelő, fenntartható ellátási forrásokat találjon és ugyanakkor egyre megbízhatóbb, technológiai értékesítési hálózatot alakítson ki, mellyel az egyre növekvő fogyasztói igényeket ki lehet szolgálni.
2019. február 6-8. között kerül megszervezésre Berlinben a FRUIT LOGISTICA. A zöldség – gyümölcs ágazat vezető kiállításán 130 ország 3.300 kiállítója várja a 78 000 nemzetközi látogatót: termelőket, kereskedőket, értékesítési láncok képviselőit, valamint csomagolási és logisztikai szakembereket.
A vásár ideje alatt a szakmai látogatók megismerkedhetnek a zöldség-gyümölcs ágazat teljes spektrumával, amely a friss, a mélyhűtött, valamint convenience termékektől, a csomagolási és szállítási módszereken át, egészen a modern művelési technikáig, illetve az úttörő üvegház technológiáig kiterjed.
A 2019-es FRUIT LOGISTICA vásáron a szakmai látogatók lehetőséget kapnak, hogy különböző megtervezett útvonalakon ismerjék meg a vásár kínálatát. Az Organic Route elvezeti a szakmai érdeklődőket számos minősített bio-termékeket kínáló kiállítóhoz. Egy további útvonal, a Convenience Route, segíti a szakmai látogatókat a friss convenience termékeket értékesítő szolgáltatók felkeresésében.
A 2019-es FRUIT LOGISTICA kiemelt témája a Start-upok bemutatkozása.
A start-upok ezúttal egy külön csarnokban (9-es csarnok) mutatkoznak be.
2019. február 8-án a Start-up Day számos érdekes programot tartogat a szakmai látogatók számára, amelyek keretén belül megismerkedhetnek a Start-up ökoszisztéma feltörekvő képviselőivel.
A Start-up Area kiváló kommunikációs platform üzleti kapcsolatok létesítésére és fejlesztésére, amelyen belül kiállító és látogató egyaránt felfedezheti egymás elvárásait és élőben tárgyalhat lehetséges üzletek megvalósításáról.
Az immár 27. alkalommal megrendezésre kerülő FRUIT LOGISTICA vásár tökéletes platform, nem csak egyes szakmai képviselők megismerésére és kiváló üzleti kapcsolatok létesítésére, hanem a gyümölcs- és zöldség ágazaton belül zajló meghatározó trendek átlátására is, melyben segítenek szakmai belépővel ingyenesen látogatható szakmai programok is, mint a Future Lab, a Tech Stage, a Logistics Hub és a Start-up Day.
A kiállításról további információkat kaphatnak a Messe Berlin magyar képviseletén, valamint lehetőségük van kedvezményes áron belépőt vásárolni.
Kontakt:
Messe Berlin magyarországi képviselet
Simon-Lutring Tünde
Tel.: 345-7645
www.nemet-vasarok.hu