A Trade Magazin elismerését Tapolcán vette át Rácz József, az ország legelső zöldség-gyümölcs franchise megálmodója.

A Trade Magazin idén is megszervezte a Starstore – Év kereskedője versenyt, amelyen ezúttal szegedi siker is született – tudósít cikkében a Délmagyar. A 4 üzlettel rendelkező Vitamin Szalon megkapta az „Év franchise üzlete” címet. Horváth Otília marketing referens lapunknak elmondta, a pályázaton olyan szempontokat vettek figyelembe többek között, mint hogy mitől különleges egy üzlet, mennyire vásárlóbarát és miként tudják a vevőket bevonzani. A beadott cégbemutatók alapján tíz fős szakmai zsűri döntött a díjakról.

„Mi abban különbözünk a többi zöldség-gyümölcs kereskedőtől, hogy csak olyan termékeket árusítunk, amelyek a környéken teremnek, amíg van hazai termény, import áru nem kerül a polcainkra. Ennek köszönhetően az ellátási lánc rövid, 1-2 napnál tovább semmi nem áll raktárakban. A vevők pedig mindig pontosan tudják, melyik termelőtől származik, amit megvásárolnak” – ismertette pályamunkájuk lényegi elemét Horváth Otília.

Hozzátette, saját márkás termékeiket is nyilvánvalóan értékelte a zsűri, amelyek között vannak préslevek, gyümölcsből és növényi tejből készült fagylaltok és saláták is.

A díjat az FMCG piac legrangosabb szakmai fórumán, a tapolcai Business Days konferencián vette át Rácz József, a Vitamin Szalon megálmodója.

Fotók: Délmagyar

A cikkhez szemlézett írások:

Szegedi siker: díjazták a Vitamin Szalont (Délmagyar)