A francia tulajdonú feldolgozóipari óriás, a Bonduelle konzerv olívával és más új termékekkel bővíti oroszországi portfólióját.

A betervezett termelési volumenek nem nyilvánosak. Szergej Parinov, a Bonduelle Oroszország marketing igazgatója elmondta, hogy az új termékek promóciójára nagyszabású marketing kampányt indítottak az orosz TV csatornákon és más médiumokban.

A vállalat 2018-as évre vonatkozó terveiben 104 000 tonna konzerv zöldség oroszországi értékesítése szerepelt, ez 30 százalékkal több, mint a 2017. évi eladások. Guillaume Debrossa, a Bonduelle-Kuban (a Bonduelle oroszországi gyártóüzemeinek zászlóshajója) vezérigazgatója elmondta, terveik között szerepelt egy üveges kiszereléseket gyártó töltősor beindítása is a tyimosevszki üzemükben.

A Bonduelle jelenleg az orosz piac 30 százalékát tudhatja a magáénak, az itt értékesített termékek 80 százaléka az országban termelt alapanyagokból készül. A vállalat további tervei között szerepel a piaci részesedés növelése. E mellett fő cél, hogy az alapanyagellátásban teljes mértékben a helyi termelésre tudjon támaszkodni.

(szerző: Eugene Vorotnikov / Foodnews / IEG Vu Agribusiness Intelligence

fordította: Hunyadi István / FruitVeB)